Rozhovor s Vaškem Holubem !!!

20.03.2011 15:29

Vašek Holub se do Čechie vrátil
po dvouletém angažmá na Podbradci

v roce 2009. Od příchodu vstřelil 12 branek.

 

 

Autor : Tomáš Kupec

 

 

1.      Vašku, měl jsi  díky operaci kolene zkrácený podzim. Přesto se ti podařilo dvakrát skorovat. Jak tedy podzim hodnotíš ?¨

 

-          Je pravda, že poslední podzimní část v dorostu jsem si takhle nepředstavoval. Už před sezonou jsem věděl, že operace bude nutná, ale jsem rád, že se zdařila a já jsem se ještě na poslední zápasy podzimu mohl vrátit do sestavy. Dvě vstřelené branky mi udělaly velkou radost, obzvlášť když jsem je vstřelil operovanou nohou.

-           

2.      Jak vidíš šance dorostu v jarní části. Myslíš, že udrží své postavení v tabulce ?

-          Naše šance vidím velmi dobře. Věřím, že si v tabulce ještě polepšíme. Na podzim jsme prohráli hodně utkání pouze o branku se soupeři, na které jsme rozhodně měli. Na každém postu máme kvalitní hráče a tak věřím v umístění v první polovině tabulky.

-           

3.      Jak si již psal, čeká tě poslední půlrok v dorostu. Co by jsi chtěl ještě dokázat ?

-          Tak myslím, že každý ví, co chci ještě v dorostu dokázat. El Clásico 10. Dubna proti Budyni je zápas, který považuji za jeden ze životních. Na podzim jsem asi tři dny po operaci trpěl na tribuně, když naši kluci prohráli těsně 3:2. Věřím, že se nám doma před zraky našich fanoušků podaří zvítězit. Samozřejmě to není jediný můj cíl. Rád bych abychom dokázali získat minimálně stejný počet bodů jako na podzim a hráli jsme pohledný fotbal.

-           

4.      Jaké máš plány po sezoně, kdy skončíš v dorostu ?

-          Tak plány po sezoně ještě žádné nemám. Bude to záležet na spoustě okolností. Co se týče fotbalu, tak uvidím jak na tom bude koleno. Na jaře chci už zase pracovat na maximum a uvidíme jak to zvládne. Na jaře se ale chci plně koncentrovat na práci v dorostu.

-           

5.      Poslední otázka bude směřovat na hráčský kádr. Na jaře nemůže dorost počítat s kapitánem Víťou Karfilátem. Myslíš, že se ho podaří nahradit ?

-          Víťa je velkou ztrátou, ale myslím, že nahradit ho by neměl být problém. Na postu levého beka může hrát Ríša Zelinka, který už několikrát beka hrál a nebo zkušený obránce Vašek Podaný. Myslím, že trenér Kejř bude na tomto postu točit tyto dva hráče dle toho, kolik hráčů bude mít v utkání k dispozici. Celkově k hráčskému kádru si myslím, že máme kvalitní brankářskou dvojici, obrana i bez Víti myslím, že se sehraje během pár minut. Co se týče záložní řady, tak v té máme slušnou konkurenci, stejně tak je tomu v útoku. Navíc náš dorost má novou posilu Jirku Rysku, který by měl pomoci našemu útoku.