Rozloučení s webovou stránkou - Vašek Holub

30.06.2011 21:44

Můj čas se naplnil. S koncem mého působení v dorostenecké kategorii končí také web dorostenců a žáků Čechie Mšené-lázně, který jsem v sezonách 2009/2010 a 2010/2011 provozoval.

Ač netradičně, tak hned na začátku bych chtěl sepsat poděkování. Velký dík patří samozřejmě mému tátovi, který s námi byl na domácích i venkovních utkáních a zaznamenával přesné minuty z dění na hřišti. Také pořizoval spoustu videí a fotografií, jimiž přidal na prestiži stránky a za to mu patří velký dík. Další velká poděkování patří provozovateli stránky webnode.cz, bez tohoto provozovatele bychom web nikdy nespustil. Jak víte, zpočátku byla stránka u provozovatele webgarden, tomuto provozovateli je také potřeba připsat dík. V podzimní části mi s webem také pomáhal kolega Robin Bučo, který informacemi ze žáků zpestřil stránku a za to mu chtit poděkovat taktéž. Poslední poděkování patří všem hráčům Čechie, trenérovi, panu Larišovi. Panu Larišovi za zveřejnění stránky na oficiálním webu Čechie, příležitostnému fotografování našeho dorostu. Spoluhráčům a trenérovi za to, že jsem mohl s nimi strávit krásné dvě poslední sezony v mládežnických soutěžích.

 

K samotné webové stránce .... jak jsem již psal, původně jsem založil web u webgarden.cz. Stránku nechám stále v provozu, ať si můžete příležitostně zavzpomínat. Tuto stránku také nechám nadále v provozu s tím, že už zde nebudou žádné aktualizace. Přemýšlel jsem, že bych stránku předal někomu jinému, ale už když jsem v minulosti dělal weby v oblasti zemědělství, tak se mi to neosvědčilo. Bude lepší, když si to své dítě nechám takové jaké jsem ho sám udělal a nebude se měnit proti mé vůli. Věřím, že se najde někdo, kdo bude informace v oblasti dorostu či žáků dále publikovat na své vlastní stránce a bude to dělat ještě lépe než já.

 

Tato stránka zažila krásnou sezonu dorostu zakončenou šestou příčkou a hlavně titul našich žáků. Já osobně do příštích sezon přeji dorostu další úspěšnou sezonu. Mšeno má teď kvalitní mládež, tak věřím, že dorost se udrží v tabulce v první polovině. A žákům přeju, aby v nové vyšší soutěži byli úspěšní a nemuseli bojovat o záchranu. Jako u dorostu, tak i u žáků věřím, že žáci mají na to, aby se pochybovali v první polovině tabulky.

 

Jako vzpomínku na sezony žáků a dorostu bych rád na web dal ještě poslední aktualizaci v podobě prezentace obou mužstev, takže pokud to vyjde, dám ji sem během července.

 

 

Díky za všechno....

 

Vašek Holub
odstupující správce a bývalý hráč

Anketa

Byli jste spokojeni s těmito webovými stránkami ?

ANO (26)
90%

NE (3)
10%

Celkový počet hlasů: 29

Diskuze

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek